28.6 C
Athens
Σάββατο, 25 Σεπτεμβρίου, 2021
More

    ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

    Τι τρώμε κατά τη διάρκεια του καύσωνα; – Χρήσιμες συμβουλές

    Καύσωνας και φαγητό είναι συχνά ένας δύσκολος συνδυασμός

    Τι τρώμε ή τι ΔΕΝ τρώμε κατά τη διάρκεια του καύσωνα;

    Με την άνοδο του υδράργυρου, θα πρέπει να τροποποιήσουμε τις διατροφικές μας συνήθειες. Δείτε παρακάτω τι πρέπει να αποφεύγουμε:

    Αλκοόλ

    Το αλκοόλ μπορεί να συμβάλλει στην αφυδάτωση, ειδικά σε ακραίες θερμοκρασίες. Συγκεκριμένα, λειτουργεί ως ένα ισχυρό διουρητικό, προκαλώντας σας να ουρείτε περισσότερο, κάτι που σημαίνει ότι θα αφυδατωθείτε γρηγορότερα.

    Κρέας

    Η πέψη της πρωτεΐνης που βρίσκεται στο κρέας απαιτεί πολλή ενέργεια, δημιουργώντας μια θερμική διαδικασία που ονομάζεται «θερμογένεση». Καλό είναι να προτιμήσετε τρόφιμα ελαφριά σε πρωτεΐνες.

    Ζάχαρη

    Προϊόντα με περίσσεια ζάχαρης δεν συνιστώνται. Η πέψη τους προκαλεί την αύξηση της θερμοκρασίας επειδή το σώμα υπερβαίνει την αντιστάθμιση της γρήγορης ψύξης που προκαλείται από τα κρύα τρόφιμα.

    Δείτε παρακάτω τι κάνει καλό στην υγεία μας, κατά τη διάρκεια του καύσωνα:

    Καρπούζι

    Εκτός από εξαιρετικά δροσιστικό, το καρπούζι περιέχει μια θρεπτική ουσία που ονομάζεται λυκοπένιο και μπορεί να σας προστατεύσει από την έκθεση στον ήλιο.

    Τσάι

    Παρόλο που ίσως χρειαστείτε παγωμένα ποτά, ένα ζεστό ρόφημα θα σας βοηθήσει πραγματικά να ρυθμίσετε τη θερμοκρασία του σώματός σας.

    Σαλάτες

    Λαχανικά όπως το μαρούλι, το αγγούρι, το σέλινο και τα ραδίκια αποτελούνται πάνω από 95% νερό. Η κατανάλωσή τους σε μια πολύ ζεστή μέρα θα σας βοηθήσει να φτάσετε τα οκτώ ποτήρια νερού την ημέρα, διατηρώντας σας ενυδατωμένο και δροσερό.

    - Advertisement -

    ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

    Latest Posts