27.1 C
Athens
Σάββατο, 13 Αυγούστου, 2022
More

    ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

    Τελικά πρέπει να φάω ψωμί ολικής άλεσης όταν κάνω δίαιτα ή όχι;

    Παρόλο που το ψωμί ολικής άλεσης αποτελεί μία υγιεινή διατροφική επιλογή,όταν κάποιος θέλει να χάσει κιλά και ειδικά να χάσει λίπος στην περιοχή της κοιλιάς μ άλλον θα πρέπει να το αποφεύγει.

    Συγκεκριμένα, δύο φέτες ψωμιού ολικής άλεσης μπορούν να αυξήσουν το σάκχαρο στο αίμα σου, περισσότερο από 2 κουταλιές της σούπας λευκή κρυσταλλικής ζάχαρης.

    Γιατί το ψωμί ολικής άλεσης δεν είναι τελικά ιδανικό για μία δίαιτα

    Και μπορεί το άγχος για υψηλό σάκχαρο στο αίμα συνήθως οι περισσότεροι να θεωρούν πως απασχολεί μόνο ηλιωμένα άτομα και όσους έχουν διαβήτη, αλλά αυτό που πολλοί δεν ξέρουν είναι πως προκαλεί αυξημένη παραγωγή ινσουλίνης, η οποία οδηγεί σε συσσώρευση λίπους στην κοιλιά.

    Ο καρδιολόγος William Davis, M.D. εξηγεί ότι η κατανάλωση του σιταριού όχι μόνο προκαλεί την αποθήκευση λίπους, αλλά διεγείρει και την όρεξή σου. Μάλιστα αναφέρει ότι συνέχεια εκπλήσσεται όταν βλέπει τους ασθενείς του να χάνουν αρκετό λίπος από την κοιλιά τους, όταν τους βάζει να ακολουθήσουν μία δίαιτα που δεν περιέχει σιτάρι.

    - Advertisement -

    ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ