magdasnews.gr
Είμαι γυναίκα!

Ταξίδι στο χώρο της μόδας στο 5ο Επεισόδιο της 28ης Athens Xclusive Designers Week

Ταξίδι στο χώρο της μόδας στο 5ο Επεισόδιο της 28ης Athens Xclusive Designers Week

Ένα υπέροχο ταξίδι στη μόδα έρχεται στο 5ο επεισόδιο της Athens Xclusive Designers Week από τον μοναδικό σχεδιαστή Paris Valtadoros.

Δύο ευφάνταστα fashion films, δυο διαφορετικές συλλογές με ένα μοναδικό day & night concept μας μεταφέρουν το παλμό της μόδας.

Με φόντο τη θάλασσα και τον καταγάλανο ουρανό ο οίκος Valtadoros παρουσίασε την συλλογή «Voyage»  Resort ’22 ένα θαλάσσιο ταξίδι,  η οποία  πραγματοποιήθηκε στην μαρίνα του Αγίου Κοσμά στο Ελληνικό. Αέρινες δημιουργίες με έντονα χρώματα και κίνηση που  τονίζουν τη γυναίκεια σιλουέτα, κερδίζουν τις εντυπώσεις. Η συλλογή ανοίγει με ένα εντυπωσιακό εμπριμέ που αντικατοπτρίζει  τα χρώματα της θάλασσας. Το καλοκαιρινό ταξίδι συνεχίζεται με δημιουργίες στα χρώματά του βυθού, σκούρο μπλε, καφέ και μπεζ καθώς και  με έντονα χρώματα κίτρινο, κόκκινο και φούξια σαν τους ζωντανούς οργανισμούς που ζουν στη θάλασσα. Ο Paris Valtadoros σε αυτή τη συλλογή  χρησιμοποίησε ιδιαίτερα υλικά, όπως οι δαντέλες σαν βρεγμένες αλυσίδες, το οικολογικό βάμβακι και ιδιαίτερα λινά με γυαλάδες. Δεδομένου ότι παρουσιάστηκε η συλλογή «Voyage»  Resort ’22 ο Paris Valtadoros μας δίνει μια γεύση για τις τάσεις της μόδας που θα ακολουθήσουν το επόμενο καλοκαίρι. Highlight αξεσουάρ της σεζόν οι ζώνες και τα μεγάλα ψάθινα καπέλα.

Το ταξίδι στην μόδα συνεχίζεται με τη νέα συλλογή  «Escape»  PreFall ’21  όπου ο Paris Valtadoros μας καλεί να κάνουμε μια απόδραση στις μεγάλες πόλεις του κόσμου. Από την Ευρώπη, τη Μεσόγειο και την Γαλλική Ριβιέρα στην Νέα Υόρκη και τη Μέση Ανατολή. Κάθε ρούχο είναι εμπνευσμένο  και αντικατοπτρίζει ένα διαφορετικό σημείο του κόσμου. Τα υφάσματα που χρησιμοποιεί είναι ανακυκλώσιμα, ανακυκλώσιμο taffeta, crepe και soft touch lace με επικάλυψη. Εκτός από το άσπρο και το μαύρο που αποτελούν signature Valtadoros επιλογές,  στη συλλογή κυριαρχεί το κίτρινο, το δυναμικό πράσινο, το πορτοκαλί το μπλε ενώ μας συστήνει το rose gold και το yellow gold. Το γύρισμα του fashion film πραγματοποιήθηκε βραδινές ώρες στην είσοδο ενός μεγαλοπρεπούς  τολ του παλαιού αεροδρομίου του Ελληνικού δημιουργώντας την ιδανική ατμόσφαιρα για τη ξεχωριστή αυτή συλλογή.

Τη σκηνοθεσία και καλλιτεχνική διεύθυνση του fashion film την επιμελήθηκε ο Χρήστος Θεολόγου.

Χορηγοί της διοργάνωσης είναι: η COLGATE MAX WHITE ULTIMATE, η πρώτη λευκαντική οδοντόκρεμα με καινοτόμα σύσταση με ένζυμα που χρησιμοποιούν οι οδοντίατροι.

Η LA BIORED της HEREMCO, μια σειρά καινοτόμων καλλυντικών επιστημονικής έρευνας, που αναγεννούν την επιδερμίδα!

Tα ροφήματα Starbucks RTD Coffee.

Επίσημοι συνεργάτες είναι η σχολή Freddy MakeUp Stage που επιμελείται το μακιγιάζ των μοντέλων και η σχολή κομμωτικής Diamantopoulos που έχει αναλάβει το haistyling.

Μια ακόμα σημαντική πρωτοβουλία της διοργάνωσης είναι το Fashion Design Project by Bombay Sapphireόπου δίνεται η δυνατότητα σε νέους επίδοξους σχεδιαστές μόδας να δημιουργήσουν ένα look εμπνευσμένο από τα χρώματα της Bombay, να διακριθούν και να κερδίσουν τη δωρεάν συμμετοχή τους στην επόμενη εβδομάδα μόδας και στο θεσμό των Νέων Σχεδιαστών.

Επίσημος Χορηγός φιλοξενίας της διοργάνωσης είναι το ξενοδοχείο Academias HotelAutograph Collection.

Η Athens six star tours ανέλαβε την μεταφορά όλων των προσκεκλημένων με πολυτελή Vans στους χώρους διεξαγωγής των επιδείξεων καθώς και των μοντέλων στα γυρίσματα.

Επιπλέον, τη διοργάνωση υποστηρίζουν, το νερό Minoa Water, το πρακτορείο μοντέλων Happy Models, ο Dj Nikos Alatas, το Athens six star tours, ο όμιλος σπουδών μόδας  Pansik, το 7th Heaven Salon που ανέλαβε την περιποίηση των άκρων των μοντέλων καθώς και η εταιρία Printop που προμήθευσε στη διοργάνωση τα ευφάνταστα T-Shirts και καπέλα.

Μένοντας πιστή στις αξίες της και κάτω από τις δύσκολες συνθήκες της πανδημίας η μακροβιότερη ελληνική διοργάνωση μόδας, η Athens Xclusive Designers Week συνεχίζει ακάθεκτη με μοναδικό της στόχο την στήριξη της εγχωρίας βιομηχανίας μόδας και των Ελλήνων δημιουργών, παρακινώντας το κοινό να επιλέγει ελληνικά.

Χορηγοί επικοινωνίας: Cosmote Tv, Music 89,2, Downtown, Deluxe, You Weekly, Fashion Daily, WomanToc, MissBloom

Υπό την αιγίδα του Υπουργείου Τουρισμού, Ελληνικού Οργανισμού Τουρισμού (ΕΟΤ), Δήμου Αθηναίων,  Δήμου Αλίμου, Δήμου Παλαιού Φαλήρου , Εμπορικού και Βιομηχανικού Επιμελητήριου Αθηνών (ΕΒΕΑ), Marketing Greece,

Με την υποστήριξη της Εταιρείας Ανάπτυξης και Τουριστικής Προβολής Αθηνών ( ΕΑΤΑ)

Σχετικές αναρτήσεις

Ποιες είναι οι γόνιμες μέρες μου;

News Room

H Ελβετία απαγορεύει και αυτή στις γυναίκες να φοράνε μπούργκα

News Room

Ένα απίστευτο σημάδι που φανερώνει ότι θα σε απατήσει

News Room