24.3 C
Athens
Δευτέρα, 26 Σεπτεμβρίου, 2022
More

    ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

    Τα σύκα σου προσφέρουν τα πιο σημαντικά συστατικά για τον οργανισμό σου – Δες ποια είναι

    Ας αρχίσουμε από τα βασικά. Τα σύκα δεν είναι φρούτα! Στο εσωτερικό τους κρύβουν ένα λουλούδι που “άνθισε” από μέσα προς τα έξω. 

    Τα σύκα είναι πλούσια σε βιταμίνες, ασβέστιο, σίδηρο, κάλιο και μαγνήσιο. Δεν έχουν λιπαρά και δεν αυξάνουν τις τιμές της χοληστερόλης. Μάλιστα ένα σύκο περιέχει μόλις 37 θερμίδες. Κι όμως, ελάχιστοι είναι εκείνοι που τα προσθέτουν στη διατροφή τους.

    Η γλυκιά τους γεύση τα κάνει να βρίσκονται στις Νο1 επιλογές για εκείνους που θέλουν να φάνε κάτι γλυκό, αλλά δεν θέλουν γλυκό.

    Τα σύκα όμως προσφέρουν πολλά οφέλη στον οργανισμό μας. Συγκεκριμένα μπορούν να γίνουν μια μεγάλη ασπίδα απέναντι στην υπέρταση.

    Τα σύκα είναι πλούσια σε κάλιο και μπορούν να αναπληρώσουν την έλλειψή του από τον οργανισμό. Παράλληλα, τα υψηλά επίπεδα φυτικών ινών τους μπορούν να βοηθήσουν στην απομάκρυνση της περίσσειας νατρίου από τον οργανισμό. Έτσι δεν έχεις να φοβάσαι σχεδόν τίποτα για την αρτηριακή πίεση.

    Πάσχεις από δυσκοιλιότητα; Τότε φάε σύκα! Οι φυτικές ίνες που περιέχει το σύκο, θα σε βοηθήσουν στην πέψη, στην δυσκοιλιότητα, αλλά και στην διάρροια. Γενικότερα, ένα και μόνο σύκο, είναι μια εξαιρετική πηγή προβιοτικών. Τρώγοντας, βελτιώνεις και την υγεία του εντέρου σου.

    Μετά από όλα τα παραπάνω, ακόμη να προσθέσεις τα σύκα στη διατροφή σου;
    - Advertisement -

    ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

    Latest Posts