Star Channel: Δείτε ποιες εκπομπές σαρώνουν σε νούμερα

Το Star Channel έχει καταφέρει να αλλάξει τα δεδομένα της τηλεθέασης τα τελευταία χρόνια, αφού μετά την ολοκληρωτική αλλαγή σε πρόγραμμα, λογότυπο και φιλοσοφία, το κανάλι της Κηφισιάς έχει καταφέρει να περάσει μπροστά στην τηλεθέαση.

Ποιες εκπομπές σαρώνουν σε νούμερα;

Στην πρωινή ζώνη, ένα από τα «δυνατά χαρτιά» του τηλεοπτικού σταθμού, είναι η Κατερίνα Καραβάτου, μιας και «Η φωλιά των Κου Κου» βρίσκεται πολύ συχνά στην πρώτη θέση της τηλεθέασης στα δυναμικά κοινά της πρωινής ζώνης, ενώ δεν έχει πέσει ποτέ κάτω από την τρίτη θέση της τηλεθέασης. Ο τηλεοπτικός σταθμός είναι φανερά ικανοποιημένος από τα νούμερα, αφού μέσα στην εβδομάδα, η εκπομπή των Καραβάτου-Κατσούλη, δεν πέφτει ποτέ κάτω από 15% της τηλεθέασης στα δυναμικά κοινά.

Η Βίκυ Καγιά έχει καταφέρει να ανεβάσει πολύ την μεσημεριανή ζώνη του σταθμού, αλλά και την βραδινή, αφού το GNTM όσο ήταν στον αέρα έφερνε την πρωτιά στην Prime Time. Στην μεσημεριανή ζώνη, η Βίκυ Καγιά με το Shopping Star έφερε το κανάλι της Κηφισιάς στην πρώτη θέση, αφήνοντας πίσω του τον Νίκο Μουτσινά και την Ελένη Μενεγάκη, ενώ αξίζει να σημειωθεί πως ακόμη και στις επαναλήψεις το reality μόδας, σαρώνει κυριολεκτικά και δεν αφήνει κανέναν να περάσει μπροστά στους πίνακες τηλεθέασης.

Η ψυχαγωγία στην ελληνική τηλεόραση, έχει σίγουρα την υπογραφή του STAR. Ο «Τροχός της Τύχης» είναι το απόλυτο lead in για το κεντρικό δελτίο του σταθμού, αφού δεν έφυγε ποτέ από την πρώτη θέση της τηλεθέασης. Το διάσημο τηλεπαιχνίδι μπορεί να ξεκίνησε με χαμηλές πτήσεις, αλλά κατάφερε να ανέβει ψηλά και να κάνει τον Πέτρο Πολυχρονίδη «βασιλιά» της απογευματινής ζώνης, με την τηλεθέαση να φτάνει μέχρι και το 30% του γενικού συνόλου.

Φυσικά το Master Chef δεν μπορούσε να λείπει από την λίστα των εκπομπών που σαρώνουν στο Star Channel. Ο μεγαλύτερος διαγωνισμός μαγειρικής χαρίζει τρομερά νούμερα τηλεθέασης στον σταθμό, ενώ τις Κυριακές, το Master Class φέρνει το Star στη δεύτερη και μερικές φορές, στην πρώτη. Το Master Chef θυμίζει την παλιά καλή ελληνική τηλεόραση, αφού πολλές φορές ξεπερνά και το 40% στην τηλεθέαση, κάτι που κάνει τον σταθμό πολύ ισχυρό στην Prime Time.