21.7 C
Athens
Δευτέρα, 3 Οκτωβρίου, 2022
More

    ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

    Σαρακοστή: Αυτές είναι οι τροφές που “χαρίζουν” ασβέστιο στον οργανισμό κατά τη διάρκεια της νηστείας

    Από ποιες τροφές θα πάρετε ασβέστιο κατά τη διάρκεια της νηστείας.

    Η Σαρακοστή ξεκίνησε και ένα από τα βασικά της χαρακτηριστικά είναι η νηστεία και η αποχή από βασικές πρωτεΐνες, όπως το κρέας και το ψάρι, αλλά και τα γαλακτοκομικά προϊόντα για τους πιο αυστηρούς.

    Αυτός είναι και ο λόγος που πολλοί ανησυχούν για την πρόσληψη ασβεστίου, το οποίο είναι βασικό συστατικό των οστών και των δοντιών.

    Το 95% του ασβεστίου βρίσκεται σε αυτά τα μέρη του σώματος, όπου και αποθηκεύεται με τη μορφή μικρών κρυστάλλων, οι οποίοι παρέχουν ασβέστιο στο σώμα, όπου υπάρχει ανάγκη.

    Υπάρχουν αρκετές τροφές που περιέχουν ασβέστιο, χαμηλότερης μεν βιοδιαθεσιμότητας, αλλά όχι ευκαταφρόνητες για την καθημερινή μας διατροφή.

    Σύμφωνα με τους διατροφολόγους, οι τροφές φυτικής προέλευσης περιέχουν ασβέστιο, αλλά απορροφάται σε μικρότερο βαθμό σε σχέση με το γάλα, το τυρί και το γιαούρτι.

    Εναλλακτικές πηγές ασβεστίου κατά τη νηστεία, σύμφωνα με το onmed.gr είναι:

    • Οι ξηροί καρποί, όπως τα αμύγδαλα
    • Πράσινα φυλλώδη λαχανικά, όπως το σπανάκι και το μπρόκολο
    • Το σουσάμι και τα προϊόντα του όπως το ταχίνι και ο χαλβάς. Μία κουταλιά της σούπας σουσάμι μπορεί να καλύψει μέχρι και το 1/3 των αναγκών σε ασβέστιο ενός ενήλικα.
    • Τόφου: Ένα φλιτζάνι δίνει 800mg ασβεστίου, σίδηρο και πρωτεΐνες
    • Βρώμη: Ένα φλιτζάνι δίνει 400mg ασβεστίου και πολλές φυτικές ίνες
    - Advertisement -

    ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

    Latest Posts