8.4 C
Athens
Τετάρτη, 1 Δεκεμβρίου, 2021
More

    ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

    Πώς η υγιεινή διατροφή μπορεί να “διώξει” την κατάθλιψη από την καθημερινότητά σου

    Χωρίς αμφιβολία, η πανδημία του κορωνοϊού και τα αποτελέσματά της στην κοινωνία και όχι μόνο, έχει φέρει μία “καταιγίδα” συναισθημάτων στην ψυχολογία πολλών ανθρώπων. Αρνητικές σκέψεις, άγχος και κατάθλιψη, είναι μερικά από τα στοιχεία, που έχουν προστεθεί στην ψυχολογία μας, σύμφωνα με ειδικούς.

    Μία νέα έρευνα, έρχεται να «χαρίσει χαμόγελα» σε όσους «μάχονται» την κατάθλιψη, αφού όπως αναφέρει, η υιοθέτηση ενός σχεδόν υγιεινού μοντέλου διατροφής, μπορεί να μειώσει τα ποσοστά της, σε διάστημα μάλιστα, λίγων εβδομάδων.

    Σύμφωνα με τα αποτελέσματα της έρευνας, όσοι υιοθέτησαν πιο υγιεινές διατροφικές επιλογές, ανέφεραν σε διάστημα λίγων εβδομάδων, λιγότερα συμπτώματα άγχους και ανησυχίας και πολύ καλύτερη διάθεση.

    Ας δούμε την πορεία της έρευνας:

    Στην έρευνα συμμετείχαν 76 άτομα, ηλικίας 17-35 ετών. Οι συμμετέχοντες ανέφεραν ότι κατανάλωναν μία διατροφή με πολλά επεξεργασμένα τρόφιμα, ζάχαρη και κορεσμένα λιπαρά. Αξίζει να σημειωθεί, πως όσοι πήραν μέρος στην έρευνα, ανέφεραν αισθήματα λύπης, μειωμένη ικανότητα να βιώσουν χαρά και έλλειψη κινήτρων.

    Στο ½ των συμμετεχόντων, δόθηκε διατροφή πλούσια σε φρούτα, λαχανικά, ψάρια και ελαιόλαδο, μειώνοντας παράλληλα τα επεξεργασμένα τρόφιμα, ενώ οι υπόλοιποι θα συνέχιζαν κανονικά τη διατροφή τους. Όσοι τρέφονταν πιο υγιεινά, περιόρισαν παράλληλα, τα γλυκά, το έτοιμο και πρόχειρο φαγητό και τα αναψυκτικά.

    Ας δούμε την πορεία της έρευνας:

    Στην έρευνα συμμετείχαν 76 άτομα, ηλικίας 17-35 ετών. Οι συμμετέχοντες ανέφεραν ότι κατανάλωναν μία διατροφή με πολλά επεξεργασμένα τρόφιμα, ζάχαρη και κορεσμένα λιπαρά. Αξίζει να σημειωθεί, πως όσοι πήραν μέρος στην έρευνα, ανέφεραν αισθήματα λύπης, μειωμένη ικανότητα να βιώσουν χαρά και έλλειψη κινήτρων.

    - Advertisement -

    Στο ½ των συμμετεχόντων, δόθηκε διατροφή πλούσια σε φρούτα, λαχανικά, ψάρια και ελαιόλαδο, μειώνοντας παράλληλα τα επεξεργασμένα τρόφιμα, ενώ οι υπόλοιποι θα συνέχιζαν κανονικά τη διατροφή τους. Όσοι τρέφονταν πιο υγιεινά, περιόρισαν παράλληλα, τα γλυκά, το έτοιμο και πρόχειρο φαγητό και τα αναψυκτικά.

    ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ