23.8 C
Athens
Πέμπτη, 26 Μαΐου, 2022
More

    ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

    Πέντε τροφές που καθυστερούν την εμφάνιση των γκρίζων μαλλιών

    Δεν μπορείτε να αποφύγετε τις άσπρες ή γκρίζες τρίχες στα μαλλιά σας καθώς μεγαλώνετε, μπορείτε όμως να καθυστερήσετε την εμφάνισή τους.

    Με ποιο τρόπο; Εντάσσοντας στη διατροφή σας ορισμένες τροφές που είναι πλούσιες σε βιταμίνες και μέταλλα και  βοηθούν τα μαλλιά σας να μην γκριζάρουν.

    Μανταρίνια

    Σύμφωνα με όσα διαβάζουμε στο eatingwell.com, το μανταρίνι και οι παραλλαγές του (κλημεντίνες, satsuma, tangor) είναι όλες πλούσιες σε καροτινοειδή. Μία μερίδα 100 γραμ. θεωρητικά αποδίδει 53 θερμίδες. Είναι πλούσια πηγή καλίου και βοηθά τη μείωση της αρτηριακής πίεσης.

    «Τα μανταρίνια είναι μια εξαιρετική πηγή βιταμίνης C, η οποία είναι ζωτικής σημασίας για την ανάπτυξη της πρωτεΐνης κολλαγόνου, ενός συνδετικού ιστού του σώματος, συμπεριλαμβανομένων των μαλλιών», λέει η Kelly Jones MS, RD, CSSD, LDN .

    Τρόφιμα που έχουν υποστεί ζύμωση

    Τα προβιοτικά δεν βοηθούν μόνο το πεπτικό σύστημα αλλά και τα μαλλιά. «Τα τρόφιμα που έχουν υποστεί ζύμωση όπως το ξινολάχανο παρέχουν προβιοτικά που συμβάλλουν στην καλή υγεία του εντέρου. Και ένα υγιές έντερο είναι σημαντικό για την υγεία των μαλλιών καθώς τα βακτήρια του εντέρου παράγουν στην πραγματικότητα τη βιταμίνη Β, τη βιοτίνη», εξηγεί η Kelly Jones.

    Η ανεπάρκεια βιοτίνης έχουν ως αποτέλεσμα να κάνει τα μαλλιά πιο εύθραυστα και αδύναμα ενώ επηρεάζεται σημαντικά και η αλλαγή του χρώματος μαλλιών. Η λήψη αρκετής ποσότητας βιοτίνης στη διατροφή σας μπορεί να βοηθήσει το φυσικό χρώμα των μαλλιών να διαρκέσει περισσότερο.

    solomos

    Σολομός

    Ο σολομός παρέχει μια σημαντική δόση βιταμίνης D, η οποία σχετίζεται με τη μελάγχρωση των μαλλιών. Εάν έχετε πραγματική ανεπάρκεια D με πρόωρο γκριζάρισμα, ένα συμπλήρωμα D-3 μπορεί να βοηθήσει, αλλά η λήψη του μέσω της διατροφής με λιπαρά ψάρια όπως ο σολομός προσφέρει περισσότερα θρεπτικά όπως τα ωμέγα 3 και πρωτεΐνη που είναι σημαντικά για την υγεία των μαλλιών.

    ayga

    Αυγά

    «Τα ολόκληρα αυγά παρέχουν βιταμίνη Β-12, μια θρεπτική ουσία που δεν λαμβάνεται από φυτικές τροφές», λέει η Kelly Jones. Προτιμήστε τα βραστά αυγά ως σνακ ή πρωινό ενώ αν είστε vegan, θα πρέπει να μιλήσετε με τον γιατρό σας μήπως χρειαστεί να πάρετε συμπλήρωμα βιταμίνης Β12.

    chocolate

    Μαύρη σοκολάτα

    - Advertisement -

    Η μαύρη σοκολάτα είναι μια καλή πηγή σιδήρου και χαλκού, δύο θρεπτικά συστατικά που είναι εξαιρετικά για την πρόληψη των γκρίζων μαλλιών και της γήρανσης. Η χαμηλή φερριτίνη έχει συνδεθεί με το πρόωρο γκριζάρισμα σε μια μελέτη που έγινε ενώ η διατήρηση των επιπέδων χαλκού σε υψηλά επίπεδα μπορεί να βοηθήσει στην καταπολέμηση της πρόωρης εμφάνισης άσπρων ή γκρίζων μαλλιών.

    ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ