26.1 C
Athens
Σάββατο, 13 Αυγούστου, 2022
More

    ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

    Κεράσια: Το απόλυτο καλοκαιρινό φρούτο – Ποια τα οφέλη στην υγεία μας

    Ένα από τα πιο νόστιμα φρούτα του καλοκαιριού, τα κεράσια, αποτελούν πλούσια πηγή σε αντιοξειδωτικά και σίδηρο, με τα ωφέλη τους για την υγεία του ανθρώπου να τα κατατάσσουν στην κορυφή της καλοκαιρινής πυραμίδας.

    Διαθέτουν αντιοξειδωτικά

    Τα κεράσια περιέχουν μελατονίνη, μια ουσία απαραίτητη για την εύρυθμη λειτουργία του ανοσοποιητικού μας συστήματος, αλλά και για το καρδιαγγειακό μας σύστημα.

    Προσφέρουν καλύτερο ύπνο

    Η ίδια ουσία (μελατονίνη) βοηθά στη διατήρηση ενός υγιούς ύπνου, γι΄ αυτό και τα κεράσια αποτελούν ένα τέλειο σνακ για να καταναλώσεις περίπου δύο ώρες προτού κοιμηθείς.

    Συμβάλλουν στην απώλεια βάρους

    Οι ανθοκυανίνες, συστατικό που συναντάται σε υψηλή περιεκτικότητα στα κεράσια και τους χαρίζει το χαρακτηριστικό βαθυκόκκινο χρώμα τους, μπορούν να γίνουν ο σύμμαχός σου στην απώλεια βάρους και λίπους, ενώ αυξάνουν τα επίπεδα της καλής χοληστερίνης.

    Διαθέτουν αντιγηραντικές ιδιότητες

    Η μελατονίνη, επίσης, επιβραδύνει και τη διαδικασία γήρανσης, καθώς μπορεί ίσως να εξουδετερώνει την οξειδωτική βλάβη και να καθυστερεί τη νευροεκφυλιστική διαδικασία της γήρανσης.

    Είναι πλούσια σε σίδηρο

    Λόγω της υψηλής περιεκτικότητάς τους σε σίδηρο, τα κεράσια είναι κατάλληλα για πάσχοντες από αναιμία, σύμφωνα με το allyou.gr.

    Βοηθούν στην πρόληψη από τον διαβήτη

    Οι ανθοκυανίνες, επίσης, επιτρέπουν τον καλύτερο έλεγχο της γλυκόζης του αίματος και αποτρέπουν την υπεργλυκαιμία, κατά συνέπεια και τον διαβήτη.

     

    - Advertisement -

    ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

    Latest Posts