26.1 C
Athens
Σάββατο, 13 Αυγούστου, 2022
More

    ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

    Δείτε 5+2 πανεύκολα υγιεινά σνακ για την παραλία

    Το καλοκαίρι είναι εδώ και οι εξορμήσεις στην παραλία δε λείπουν από το εβδομαδιαίο πρόγραμμα. Το ερώτημα που ταλανίζει όμως τους περισσότερους καθώς ετοιμάζονται, είναι το τι θα μπορούσαν να φάνε στην παραλία, για να αποφύγουν τα παγώτα, τα ντόνατ και άλλες όχι τόσο υγιεινές επιλογές, που συν τοις άλλοις θα κοστίσουν και στην τσέπη τους.

    Σύμφωνα με το olivemagazine.gr, μπορούμε να φτιάξουμε εύκολα σνακ στο σπίτι, κατάλληλα μάλιστα για όλη την οικογένεια και αυτά είναι τα εξής:

    • Φρέσκα λαχανικά και φρούτα σε sticks

    Η πιο απλή και υγιεινή λύση για σνακ στην παραλία είναι αγαπημένα φρούτα και λαχανικά, σε sticks. Μπορείτε να επιλέξετε φρούτα και λαχανικά εποχής και να τα συνοδεύσετε με κρύα ντιπς, όπως γιαούρτι ή χούμους. Αγγουράκια, καρότα, σπαράγγια, ντοματίνια, χρωματιστές πιπεριές, βερίκοκα, καρπούζι, φράουλες, κεράσια. Όλα αυτά συνοδεύονται τέλεια και με κρακεράκια, κριτσίνια ή ρυζογκοφρέτες.

    • Κράκερ ολικής αλέσεως με τυρί

    Το τυρί είναι πλούσιο σε θρεπτικά συστατικά, χορταστικό και υγιεινό. Αν δεν θέλετε να φτιάξετε το κλασικό τοστ, μια ιδέα είναι να συνοδεύσετε το τυρί σας με κράκερ ολικής αλέσεως. Φυσικά, θα ταίριαζε πάρα πολύ εδώ να προσθέσετε και διάφορα λαχανικά, όπως πχ ντοματίνια ή κομματάκια αγγουριού.

    • «Σουβλάκια» φρούτων

    Επιλέξτε τα αγαπημένα φρούτα τους, περάστε τα σε καλαμάκια και είναι σίγουρο ότι θα γίνουν ανάρπαστα! Τι φρούτα να επιλέξετε; Φράουλες, μπανάνες (αν είναι να τα καταναλώσετε σύντομα, γιατί μαυρίζουν), μήλο, βερίκοκο, ροδάκινο, σταφύλια, πεπόνι, καρπούζι.

    • Υγιεινά σάντουιτς με ψωμί ολικής αλέσεως

    Αντί για ψωμί του τοστ, προτιμήστε ένα ψωμί ολικής αλέσεως, που έχει περισσότερα θρεπτικά συστατικά. Στο σάντουιτς που θα φτιάξετε, είναι καλό να μην προσθέσετε αλλαντικά. Μπορείτε να βάλετε τυρί κρέμα ή cottage με χαμηλά λιπαρά, κρέμα αβοκάντο (αν τα παιδιά σας βέβαια τρώνε αβοκάντο), λαχανικά (ντομάτα, αγγούρι, μαρούλι), αυγό ή ακόμα και κοτόπουλο αν έχετε μαγειρεμένο στο σπίτι. Για πιο… παιχνιδιάρικη διάθεση, αντικαταστήστε το ψωμί ολικής αλέσεως με τορτίγιες ολικής αλέσεως. Τα παιδιά τις λατρεύουν!

    • «Μπαλίτσες» ενέργειας

    Μπορείτε, να ετοιμάσετε υγιεινές «μπαλίτσες» ενέργειας με υλικά που έχετε στο σπίτι. Μια συνταγή με βρώμη, βούτυρο κάσιους και μαύρη σοκολάτα που δεν είναι μόνο γευστική αλλά είναι και ευεργετική για τον εγκέφαλο, αποτελεί ιδανικό μείγμα.

    • Κομματάκια μήλου με φιστικοβούτυρο

    Το φιστικοβούτυρο είναι πολύ θρεπτικό παρασκεύασμα, αρκεί να καταναλώνεται με μέτρο, καθώς είναι πλούσιο σε θερμίδες. Συνοδεύει τέλεια τα φρούτα, όπως το μήλο και το αχλάδι αλλά μπορείτε να το «παντρέψετε» και με βερίκοκα, ροδάκινα, βανίλιες ή ακόμα και σταφύλια. Αν δεν προτιμάτε το φιστικοβούτυρο, μπορείτε άνετα να το αντικαταστήσετε με ταχίνι ή ταχίνι με κακάο.

    • Σαλάτα ζυμαρικών

    Αν θέλετε επομένως ένα εύκολο, γρήγορο και γευστικό γεύμα για την παραλία, μπορείτε να φτιάξετε μια σαλάτα με ζυμαρικά, προσθέτοντας υλικά που αρέσουν στα παιδιά σας. Μια πιο υγιεινή και θρεπτική λύση είναι να χρησιμοποιήσετε ζυμαρικά ολικής αλέσεως.

    - Advertisement -

    ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ