15.1 C
Athens
Δευτέρα, Απρίλιος 12, 2021
More

    ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

    3 διατροφικές συνήθειες που θα σε βοηθήσουν να μειώσεις το άγχος

    Διατροφολόγοι αναφέρουν πως οι καλές διατροφικές συνήθειες συσχετίζονται, όχι μόνο με την καλή σωματική υγεία, αλλά και με τη μειωμένη εμφάνιση άγχους.

    - Advertisement -

    Πιο συγκεκριμένα, οι σύνθετοι υδατάνθρακες όπως είναι τα δημητριακά, το ρύζι, η πατάτα, το ψωμί καθώς και τα λαχανικά και τα φρούτα φαίνεται να ενισχύουν τα επίπεδα σεροτονίνης, μια χημική ουσία στον εγκέφαλο που καθιστά τον οργανισμό πιο ήρεμο.

    Μία στροφή στην πιο υγιεινή διατροφή θα σε βοηθήσει περισσότερο. Δες 3 διατροφικές συνήθειες που μπορείς να αλλάξεις για το καλό σου:

    ΚΑΡΥΔΙΑ
    Τα καρύδια αποτελούν την πιο γνωστή τροφή του «εγκεφάλου», λόγο της υψηλής περιεκτικότητας τους σε ωμέγα-3 λιπαρά οξέα, βιταμίνες του συμπλέγματος Β και μαγνήσιο. Τα συστατικά αυτά φαίνεται πως ενισχύουν το μεταβολισμό, μειώνουν το στρες και βελτιώνουν σημαντικά τη διάθεση.

    ΚΟΥΝΟΥΠΙΔΙ
    Η κατανάλωσή του, μπορεί να συμβάλει θετικά κατά του άγχους που πυροδοτείται από την κακή λειτουργία του πεπτικού συστήματος.

    - Advertisement -

    ΤΥΡΙ COTTAGE
    Με τη κατανάλωση αυτού του τυριού, εξασφαλίζουμε χαμηλή πρόσληψη θερμίδων αλλά και βελτίωση των επιπέδων του στρες και της διάθεσης. Το τυρί cotagge, είναι ιδιαίτερα χαμηλό σε λιπαρά και παράλληλα έχει υψηλή περιεκτικότητα σε ασβέστιο, πρωτεΐνες και τρυπτοφάνη και έτσι προάγειται η διατήρηση υγιών επίπεδων σεροτονίνης και ενδορφίνης στον οργανισμό.

    ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ