28.6 C
Athens
Σάββατο, 25 Σεπτεμβρίου, 2021
More

    ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

    28th AXDW| Η υψηλή ραπτική συναντά το ανδρόγυνο στυλ στο 2ο επεισόδιο

    Η υψηλή ραπτική συναντά το ανδρόγυνο στυλ στο 2ο επεισόδιο της 28ης διαδικτυακής Athens Xclusive Designers Week

    Αέρινες δημιουργίες, μίνιμαλ διάθεση και sur mesure επιλογές «έκλεψαν» τις εντυπώσεις στο δεύτερο επεισόδιο της διαδικτυακής εβδομάδας μόδας της Αθήνας στο LiFO.gr.

    Η νέα  haute couture συλλογή του οίκου Irene Angelopoulos  “kiss the wind” S/S ’21 εμπνευσμένη  από τα πούπουλα, τα κεντήματα και τις αέρινες υφές από μετάξι θυμίζουν το φίλημα του ανέμου πάνω στο κορμί μίας γυναίκας. Η επίδειξη της Irene Angelopoulos πραγματοποιήθηκε στον εμβληματικό χώρο του παλαιού αεροδρομίου και υπό την στέγη ενός τεράστιου Τολ επισκευής αεροπλάνων, με ένα υπέροχο boho concept σε ένα πρωτοποριακό σκηνικό διαμορφωμένο από σανό που θύμιζε βρετανική εξοχή. Το πρώτο fashion show που έγινε στην Ελλάδα με φυσική παρουσία με λίγους κι εκλεκτούς καλεσμένους μετά από αυτούς τους δύσκολους μήνες της πανδημίας σηματοδότησε την έναρξη μίας νέας αισιόδοξης περιόδου και στο χώρο της μόδας.

    Μέσα από ένα καταπληκτικό fashion film στον χώρο αναχωρήσεων του ανατολικού αεροδρομίου του Ελληνικού που έχει περάσει πλέον στην ιστορία, ο Δημήτριος Ορδουλίδης παρουσίασε τη συλλογή του Fai(th) SS ’21 και κατάφερε να εντυπωσιάσει τους πάντες με τις εξαιρετικές του δημιουργίες. Το ανδρόγυνο στυλ πρωταγωνίστησε για ακόμη μια φορά στη συλλογή του στέλνοντας το μήνυμα ότι η αγάπη δεν έχει γένος κι όρια και βρίσκεται παντού. Με μινιμάλ διάθεση και χρησιμοποιώντας υφάσματα από 100% φυσικές ίνες ο Δημήτριος Ορδουλίδης μας δείχνει πως η άνεση και το στυλ μπορούν να συμβαδίσουν. Με βάση τα ανδρικά πατρόν που μπορούν να φορεθούν και από τις γυναίκες και με κυρίαρχα χρώματα  το μαύρο, το λευκό, το χακί, το μπεζ, το καφέ, το γαλάζιο και το απαλό ροζ η συλλογή Fai(th) ήρθε για να γράψει τη δικιά της ιστορία στο χώρο της μόδας.

    Τη σκηνοθεσία και καλλιτεχνική διεύθυνση των fashion films της Irene Angelopoulos και του Δημήτριου Ορδουλίδη  επιμελήθηκε ο Χρήστος Θεολόγου.

    Χορηγοί της διοργάνωσης είναι: Η COLGATE MAX WHITE ULTIMATE, η πρώτη λευκαντική οδοντόκρεμα της Colgate με καινοτόμα τεχνολογία που συνδυάζει συστατικά που χρησιμοποιούν οι οδοντίατροι και ένζυμα.

    Η LA BIORED της HEREMCO, μια σειρά καινοτόμων καλλυντικών επιστημονικής έρευνας, που αναγεννούν την επιδερμίδα!

    Tα ροφήματα Starbucks RTD Coffee.

    Επίσημοι συνεργάτες είναι η σχολή Freddy MakeUp Stage που επιμελείται το μακιγιάζ των μοντέλων και η σχολή κομμωτικής Diamantopoulos που έχει αναλάβει το haistyling.

    Μια ακόμα σημαντική πρωτοβουλία της διοργάνωσης είναι το Fashion Design Project by Bombay Sapphireόπου δίνεται η δυνατότητα σε νέους επίδοξους σχεδιαστές μόδας να δημιουργήσουν ένα look εμπνευσμένο από τα χρώματα της Bombay, να διακριθούν και να κερδίσουν τη δωρεάν συμμετοχή τους στην επόμενη εβδομάδα μόδας και στο θεσμό των Νέων Σχεδιαστών.

    Επίσημος Χορηγός φιλοξενίας της διοργάνωσης είναι το ξενοδοχείο Academias HotelAutograph Collection.

    - Advertisement -

    Η Athens six star tours ανέλαβε την μεταφορά όλων των προσκεκλημένων με πολυτελή Vans στους χώρους διεξαγωγής των επιδείξεων καθώς και των μοντέλων στα γυρίσματα.

    Επιπλέον, τη διοργάνωση υποστηρίζουν, το νερό Minoa Water, το πρακτορείο μοντέλων Happy Models, ο Dj Nikos Alatas, το Athens six star tours, ο όμιλος σπουδών μόδας  Pansik, το 7th Heaven Salon που ανέλαβε την περιποίηση των άκρων των μοντέλων καθώς και η εταιρία Printop που προμήθευσε στη διοργάνωση τα ευφάνταστα T-Shirts και καπέλα.

    Μένοντας πιστή στις αξίες της και κάτω από τις δύσκολες συνθήκες της πανδημίας η μακροβιότερη ελληνική διοργάνωση μόδας, η Athens Xclusive Designers Week συνεχίζει ακάθεκτη με μοναδικό της στόχο την στήριξη της εγχωρίας βιομηχανίας μόδας και των Ελλήνων δημιουργών, παρακινώντας το κοινό να επιλέγει ελληνικά.

    Χορηγοί επικοινωνίας: Cosmote Tv, Music 89,2, Downtown, Deluxe, You Weekly, Fashion Daily, WomanToc, MissBloom

    Υπό την αιγίδα του Υπουργείου Τουρισμού, Ελληνικού Οργανισμού Τουρισμού (ΕΟΤ), Δήμου Αθηναίων,  Δήμου Αλίμου, Δήμου Παλαιού Φαλήρου , Εμπορικού και Βιομηχανικού Επιμελητήριου Αθηνών (ΕΒΕΑ), Marketing Greece,

    Με την υποστήριξη της Εταιρείας Ανάπτυξης και Τουριστικής Προβολής Αθηνών ( ΕΑΤΑ)

    ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ