29.3 C
Athens
Σάββατο, 2 Ιουλίου, 2022
More

    ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

    Τάσος Γιαννόπουλος: «Έχω φύγει από δουλειά εξαιτίας κακής συμπεριφοράς»

    Τον ρόλο του καπετάν Μιχάλη από το εμβληματικό, ομώνυμο έργο του Νίκου Καζαντζάκη ενσαρκώνει φέτος ο Τάσος Γιαννόπουλος στο θέατρο «Αλκμήνη».

    Μαζί με ακόμα έξι ηθοποιούς πλέκεται η ιστορία της ιδιαίτερης φιλίας ενός Τούρκου και ενός Ελληνα, υπό τις σκηνοθετικές οδηγίες του Μανώλη Ιωνά. Η υπόθεση του έργου, που θεωρείται από τα κορυφαία της νεοελληνικής λογοτεχνίας, τοποθετείται στην κρητική επανάσταση του 1889. Ο καπετάν Μιχάλης, ένας άγριος και ανυπότακτος πολεμιστής, έχει ορκιστεί να είναι μαυροντυμένος και αγέλαστος μέχρι να ελευθερωθεί η Κρήτη.

    Όταν όμως συναντά την Εμινέ, τη γυναίκα του αδελφοποιητού του, του Νουρήμπερη, τον κυριεύει ένας «δαίμονας», που δεν μπορεί να βγάλει από το μυαλό του.

    Ο Τάσος Γιαννόπουλος, αν και μας έχει συνηθίσει σε κωμικούς πόλους, στην παράσταση αυτή καταφέρνει να διεισδύσει με ευρηματικό τρόπο στην ψυχοσύνθεση του σκληρού Κρητικού και να χαρίσει μια υπέροχη, δραματική ερμηνεία.

    «Οταν μου προτάθηκε αυτός ο ρόλος, αναρωτήθηκα πώς θα το κάνω, γιατί είχα καιρό να καταπιαστώ με δραματικό χαρακτήρα. Στην αρχή είχα λίγο τα κρατήματά μου, αλλά μετά μπήκα αρκετά γρήγορα στις απαιτήσεις του έργου.

    Μου άρεσε αυτή η πρόκληση. Ακολούθησα το κείμενο και τη διασκευή. Πίστεψα πολύ στην παράσταση που χτίζαμε. Υποδύομαι έναν πολύ σκληρό άνθρωπο, που όμως τσακίζει με όσα του συμβαίνουν.

    Μπαίνει σε πολλά διλήμματα, αλλά στο τέλος καταφέρνει να απελευθερωθεί, βγάζοντας όλα τα περιττά από μέσα του και καταφέρνοντας να ενωθεί με. τον θεό. Ο καπετάν Μιχάλης και ο Νουρήμπεης, ένας Ελληνας και ένας Τούρκος, έγιναν αδελφοχτοί, δηλαδή ένωσαν τα αίματα τους. Και εδώ ξεκινούν τα διλήμματα στο έργο.

    Υπάρχει φιλία μεταξύ ενός κατακτητή και ενός υπόδουλου; Ενα άλλο δίλημμα ξεκινάει όταν ο ένας ερωτεύεται τη γυναίκα του άλλου. Εδώ βλέπουμε πως στη ζωή δεν υπάρχουν όρια, ούτε στη φιλία ούτε στον έρωτα.

    Αυτό έχει να κάνει με το “Ελευθερία ή θάνατος”, που δεν αναφέρεται μόνο στην ελευθερία της πατρίδας, αλλά γενικά στις ιδέες μας, στην ψυχή μας. Ο Καζαντζάκης μιλάει για ψυχές που δεν έχουν σύνορα και παίρνουν τη μοίρα και την τύχη στα χέρια τους. Με συγκινεί αυτό το πάθος του για την προσωπική ελευθερία και ο αγώνας που έκανε γι’ αυτή την ιδέα», είπε για το έργο ο γνωστός ηθοποιός.

    Ο Τάσος Γιαννόπουλος βίωσε πολύ δύσκολα τόσο την κρίση που πέρασε το επάγγελμα του λόγω κορονοϊού όσο και την περίοδο που ξέσπασε το κίνημα «#ΜeΤοο» στον καλλιτεχνικό χώρο. «Το κλείσιμο των θεάτρων το βίωσα πολύ δύσκολα.

    - Advertisement -

    Το παρήγορο ήταν ότι μαζευόμασταν και τα λέγαμε και έτσι γεννιούνταν νέες ιδέες. Η δυσκολία μας έκανε να συσπειρωθούμε, να ανταλλάξουμε απόψεις. Το «#ΜeΤοο» ήταν κάτι απίστευτο για μένα. Ενώ συνέβαιναν για χρόνια κάποια πράγματα, δεν γνωρίζαμε το μέγεθος τους.

    Με σόκαρε, γιατί γνώριζα προσωπικά και τα θύματα και τους θύτες. Σαν όλο αυτό να συνέβαινε μέσα στην οικογένεια μου. Δεν ήξερα πώς να το αντιμετωπίσω, Είχα βρεθεί σε μεγάλη αμηχανία τότε, αλλά ακόμα και σήμερα δυσκολεύομαι να μιλάω γι’ αυτό.

    Και βέβαια μου έχει συμβεί κι εμένα. Εχω συναντήσει άσχημη συμπεριφορά και αναγκάστηκα να διακόψω τη συνεργασία μου. Εχω φύγει από δουλειά εξαιτίας κακής συμπεριφοράς. Δεν το επέτρεψα, δεν το ανέχτηκα. Εμεινα χωρίς δουλειά, αλλά μετά ήρθε μια επόμενη», εξήγησε ο ηθοποιός στη Secret.

    Διαβάστε όλο το άρθρο από την πηγή

    ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ