Πώς Να Διατηρήσετε Τη Λάμψη Της Επιδερμίδας Τώρα Που Μπήκε Το Φθινόπωρο

Ο αέρας γίνεται τραγανός, οι μπότες αρχίζουν σιγά σιγά να κατακτούν και πάλι την θέση τους στην καθημερινότητα μας και σύντομα οι λαμπερές καλοκαιρινές επιδερμίδες μας θα δώσουν τη θέση τους στο ευερέθιστο, ξηρό δέρμα. Ευτυχώς, η τελευταία εποχιακή ανεπιθύμητη ενέργεια μπορεί τελείως να αποφευχθεί, με μερικά απλά προληπτικά μέτρα που θα κάνουν όλη τη διαφορά στο πώς φαίνεσαι και νιώθεις μεταξύ της στιγμής που τα φύλλα αρχίζουν να πέφτουν . 

Πριν από την εμφάνιση των πρώτων σημείων επιδερμικής δυσφορίας, ένας από τους ευκολότερους τρόπους να οπλιστείτε είναι, να επενδύσετε σε έναν υγραντήρα για την κρεβατοκάμαρά σας. Η αύξηση της υγρασίας στον αέρα θα βοηθήσει να αποφευχθεί το στέγνωμα του δέρματός σας. Προτείνω να το χρησιμοποιείτε κάθε βράδυ (γιατί η θερμοκρασία ακόμη δεν είναι ούε πολύ κρύα ούτε πολύ ζεστή) για καλύτερα αποτελέσματα, για να «ξαναγεμίζετε» το δέρμα σας για τις επόμενες ημέρες. 

Στη συνέχεια, κάντε ορισμένες αναθεωρήσεις στην ρουτίνα περιποίησης της επιδερμίδας σας. Αφιερώστε μερικά λεπτά στην απολέπιση δύο φορές την εβδομάδα θα σας δώσει ένα βήμα όταν η υγρασία πέσει κάτω από το επίπεδο άνεσις σας. «Όταν το δέρμα στεγνώσει, τα νεκρά κύτταρα της επιδερμίδας συσσωρεύονται, καθιστώντας αδύνατη τη διείσδυση οποιασδήποτε ενυδατικής κρέμας». 

Αυτό το τελετουργικό διάρκειας δύο εβδομάδων θα προετοιμάσει την επιφάνεια του δέρματός σας για πλουσιότερες κρέμες. «Η πτώση αφορά μόνο τη στρωματοποίηση – στην περιποίηση του δέρματος». Ένας ορός με υαλουρονικό οξύ ή ένας ορός γεμάτος με αντιοξειδωτικά που ακολουθείται από πλούσια ενυδατική κρέμα ή λάδι (απαλλαγμένο από αρώματα είναι λιγότερο ερεθιστικό), θα βοηθήσει να γεμίσει και να κάνει λαμπερό το δέρμα σας. 

Για να «σφραγιστεί» η ενυδάτωση, συνιστώ να χρησιμοποιηθεί στο πρόσωπό σας ένα micellar νερό, για να προσθέσει υγρασία στην επιδερμίδα. Και έρχεστε το πρωί, μην ξεχνάτε το αντηλιακό. Τέλος, για την εσωτερική λάμψη, ενισχύστε τη διατροφή σας με τροφές, όπως σαρδέλες, ελαιόλαδο, λιναρόσπορ και αβοκάντο που είναι πλούσια σε ωμέγα-3 και λιπαρά οξέα για να βοηθήσουν στην αντικατάσταση φυσικών λιπών που χάνονται σε κρύο καιρό.

Αποφεύγοντας συστατικά όπως οι εκλεπτυσμένοι υδατάνθρακες (λευκό ψωμί, ζυμαρικά, αποξηραμένα φρούτα) και γαλακτοκομικά προϊόντα, θα αποτρέψουν περαιτέρω τη φλεγμονή και επομένως την ξηρότητα.

Πηγή: likewoman.gr