15.4 C
Athens
Τρίτη, 24 Νοεμβρίου, 2020
More

    ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

    Συμφωνία της Κομισιόν με τη Moderna για το εμβόλιο κατά του κορωνοϊού

    Σε συμφωνία με την αμερικανική εταιρεία βιοτεχνολογίας Moderna, έφτασε η Ευρωπαϊκή Επιτροπή, για την προμήθεια του εμβολίου κατά του κορωνοϊού. Η Moderna, με έδρα τη Μασαχουσέτη,...

    Φονικό στις Σπέτσες: Σοκάρουν τα νέα στοιχεία! Ο 26χρονος περιπλανιόταν αιμόφυρτος

    Ανατριχιαστικά είναι τα νέα στοιχεία από το φονικό στις Σπέτσες! Το τέλος του 26χρονου ήταν μαρτυρικό. Τι δηλώνουν στο newsit.gr ο δικηγόρος της οικογένειας...

    Μαριέττα Γιαννάκου: Αντιπρόεδρος της Κοινοβουλευτικής Συνέλευσης του ΝΑΤΟ

    Η επικεφαλής της Ελληνικής Αντιπροσωπείας, Μαριέττα Γιαννάκου εξελέγη αντιπρόεδρος της Κοινοβουλευτικής Συνέλευσης του ΝΑΤΟ. Πρόκειται για την πρώτη φορά που Έλληνας βουλευτής αναδεικνύεται στο αξίωμα...

    «Πρεμιέρα» αύριο για τις δηλώσεις των υποψηφίων για τις Πανελλαδικές 2021

    Λόγω των έκτακτων συνθηκών που έχουν διαμορφωθεί λόγω της πανδημίας του κορωνοϊού, η υπουργός Παιδείας Νίκη Κεραμέως ανακοίνωσε χθες ότι η διαδικασία των αιτήσεων...

    Μεγάλος Περίπατος: Μετά την μεγάλη επιβάρυνση της πρώτης μέρας οι ταχύτητες των οχημάτων σταδιακά βελτιώνονται

    Συγκοινωνιακή αποτίμηση τεσσάρων (4) εβδομάδων από την ομάδα Συγκοινωνιολόγων του Εθνικού Μετσόβιου Πολυτεχνείου

    Την επισήμανση ότι μετά την πρώτη μέρα εφαρμογής του Μεγάλου Περιπάτου στην Πανεπιστημίου, που υπήρξε σημαντική επιδείνωση της κυκλοφορίας, οι χρόνοι διαδρομής σταδιακά βελτιώθηκαν  και τείνουν  προς τις συνθήκες που υπήρχαν  πριν από τις ρυθμίσεις, στους περισσότερους δρόμους, διατυπώνει η ομάδα των Συγκοινωνιολόγων του Εθνικού Μετσόβιου Πολυτεχνείου στην πρώτη αποτίμηση που έκανε για τις τέσσερις εβδομάδες λειτουργίας του Μεγάλου Περιπάτου (15 Ιουνίου ως 10 Ιουλίου). Παράλληλα επισημαίνεται μια πολύ σημαντική αύξηση της κυκλοφορίας των πεζών τόσο στην Πανεπιστημίου όσο και σε όλους τους κοντινούς οδικούς άξονες αλλά και στους περιφερειακούς.

    Τα στοιχεία παρουσιάστηκαν πριν από λίγες μέρες στην Διαπαραταξιακή Επιτροπή Διαβούλευσης που συνεδριάζει μία φορά την εβδομάδα.

    Αξιοποιώντας σειρά στοιχείων από διάφορες πηγές και με συστηματική σύγκριση των συνθηκών πριν και μετά, η ομάδα των συγκοινωνιολόγων του ΕΜΠ έχει καταλήξει επίσης στα παρακάτω καταρχήν συμπεράσματα:

    -Οι χρόνοι διαδρομής και οι αντίστοιχες ταχύτητες κυκλοφορίας εμφάνισαν σημαντική επιδείνωση την πρώτη μέρα, στην συνέχεια όμως βελτιώθηκαν και σταδιακά τείνουν προς τις συνθήκες που επικρατούσαν πριν τις ρυθμίσεις στους περισσότερους άξονες.

    -Οι κυκλοφοριακοί φόρτοι κατά τις ώρες αιχμής στους οδικούς άξονες της περιοχής επιρροής μειώθηκαν κατά περίπου 10% καθώς οι μετακινούμενοι επέλεξαν κυρίως εναλλακτικές διαδρομές αλλά και μέσα μεταφοράς ή/και ωράρια

    -Το ποσοστό χρήσης ΙΧ μειώθηκε συνολικά κατά 2% στους κεντρικούς και περιφερειακούς άξονες της πόλης με αντίστοιχη αύξηση του ποσοστού χρήσης των μοτοσυκλετών. Ταυτόχρονα παρατηρήθηκε θεαματική αύξηση της τάξης του 28% στον αριθμό των πεζών στις περιοχές των επεμβάσεων.

    -Οι επιπτώσεις στην κυκλοφορία περιορίζονται στους οδικούς άξονες εντός του Δακτυλίου της Αθήνας με την επιρροή στους υπόλοιπους άξονες του Λεκανοπεδίου να είναι αμελητέα.

    Οι Συγκοινωνιολόγοι τονίζουν ότι τις επόμενες μέρες η κυκλοφορία στο Λεκανοπέδιο της Αθήνας αναμένεται να εμφανίσει σταδιακή μείωση λόγω του καλοκαιριού, ιδιαίτερα χωρίς πολλούς τουρίστες. Ωστόσο συνολικά εκτιμούν πως  η καταρχήν προσαρμογή  της κυκλοφορίας και των συνηθειών των οδηγών στο Μεγάλο Περίπατο της Αθήνας  θεωρείται μάλλον γρήγορη για το μέγεθος των επεμβάσεων  και αναμένεται σταδιακή βελτίωση έως τον Σεπτέμβριο, με τους οδηγούς να προσαρμόζονται κατά περίπτωση σε νέα μέσα, νέες διαδρομές και νέα ωράρια.

    Εκτιμούν επίσης ότι παρά τις ειδικές συνθήκες (μη λειτουργία δακτυλίου και ελεγχόμενης στάθμευσης, αυξημένη χρήση ΙΧ λόγω κορωνοϊού, απουσία τουριστών) ο όγκος της κυκλοφορίας όλο  τον Ιούνιο  έτεινε στα τυπικά επίπεδα κυκλοφοριακού φόρτου, με αποτέλεσμα η σύγκριση των κυκλοφοριακών συνθηκών πριν και μετά να δείχνουν μια αξιόπιστη τάση της επιρροής και της προσαρμογής της κυκλοφορίας.

    Τα συμπεράσματα και οι προοπτικές προκύπτουν από τα εξής στοιχεία της πρώτης αποτίμησης:

    1. Κυκλοφοριακή εξυπηρέτησηκατά την πρωινή ώρα αιχμής

    – Αναμενόμενη κυκλοφοριακή επιβάρυνση στην Πανεπιστημίου (από 2,7 σε 4,0 λεπτά) και αμελητέες διακυμάνσεις της κυκλοφορίας στους υπόλοιπους κεντρικούς άξονες. Η ροή της κυκλοφορίας στην οδό Σταδίου δεν επηρεάστηκε από τις νέες κυκλοφοριακές ρυθμίσεις στην πλατεία Συντάγματος (από 29/6).

    – Αισθητή κυκλοφοριακή επιβάρυνση στην Βασ. Αμαλίας προς Σύνταγμα (από 3.6 σε 5.9 λεπτά) και κυκλοφοριακή επιβάρυνση στους οδικούς άξονες Βασ. Κωνσταντίνου και Αλεξάνδρας (αύξηση χρόνου διαδρομής κατά 1,0 – 1,5 λεπτό).

    – Από τις αρχές Ιουλίου η κυκλοφορία βελτιώνεται συνεχώς και εξαιτίας  της χαμηλότερης κυκλοφορίας λόγω καλοκαιριού.

    1. Κυκλοφοριακοί φόρτοι

    – Στην οδό Πανεπιστημίου παρατηρήθηκε αναμενόμενη μείωση του ωριαίου κυκλοφοριακού φόρτου (διελεύσεις) κατά την πρωινή αιχμή (-23%: από 4.200 σε 3.400) και κατά την μεσημεριανή αιχμή (-13,6%).

    – Στους άξονες της εγγύς περιοχής οι διελεύσεις μειώθηκαν κατά 14% και στους περιφερειακούς άξονες (Λ.Αλεξάνδρας, Βασ.Κωνσταντίνου) αυξήθηκαν κατά 20%, χωρίς όμως να φτάσουν σε συμφόρηση.

    1. Σύνθεση Κυκλοφορίας

    – Στην οδό Πανεπιστημίου, το ποσοστό των ΙΧ επιβατικών μειώθηκε κατά 9% με αντίστοιχη αύξηση κατά 8,6% στις μοτοσυκλέτες και 1,3% στα ταξί.

    – Στους άξονες της εγγύς περιοχής το ποσοστό των ΙΧ επιβατικών μειώθηκε κατά 5,6% με αντίστοιχη αύξηση κατά 2,3% στις μοτοσυκλέτες και στα ταξί. Στους περιφερειακούς άξονες (Λ.Αλεξάνδρας, Βασ.Κωνσταντίνου) δεν παρατηρήθηκε σημαντική μεταβολή στη σύνθεση της κυκλοφορίας.

    – Παρατηρήθηκε θεαματική αύξηση της κυκλοφορίας πεζών στην Πανεπιστημίου (+15%), σε όλους τους άξονες της εγγύς περιοχής (+23%) και στους περιφερειακούς άξονες (+48%).

    – Η κυκλοφορία ποδηλάτων παραμένει σε πολύ χαμηλά επίπεδα, διότι η κουλτούρα χρήσης ποδηλάτου χρειάζεται και σημαντικά περισσότερο χρόνο και μεγαλύτερο δίκτυο.

    1. Άλλα Μεγέθη

    – Στις λεωφορειακές γραμμές που περνούν από το κέντρο παρατηρήθηκε μικρή αύξηση του μέσου χρόνου διαδρομής (+3,5%) κατά την πρωινή αιχμή, δεδομένου και του ότι δεν έχουν ενεργοποιηθεί οι λεωφορειολωρίδες.

    – Στην οδό Σόλωνος, οι συστηματικοί έλεγχοι οδήγησαν καταρχήν σε θεαματική αύξηση των βεβαιούμενων παραβάσεων παράνομης στάθμευσης και στη συνέχεια σε κατακόρυφη μείωση (-65%) λόγω συμμόρφωσης των οδηγών και μείωσης της παραβατικότητας.

    ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

    Latest Posts

    Συμφωνία της Κομισιόν με τη Moderna για το εμβόλιο κατά του κορωνοϊού

    Σε συμφωνία με την αμερικανική εταιρεία βιοτεχνολογίας Moderna, έφτασε η Ευρωπαϊκή Επιτροπή, για την προμήθεια του εμβολίου κατά του κορωνοϊού. Η Moderna, με έδρα τη Μασαχουσέτη,...

    Φονικό στις Σπέτσες: Σοκάρουν τα νέα στοιχεία! Ο 26χρονος περιπλανιόταν αιμόφυρτος

    Ανατριχιαστικά είναι τα νέα στοιχεία από το φονικό στις Σπέτσες! Το τέλος του 26χρονου ήταν μαρτυρικό. Τι δηλώνουν στο newsit.gr ο δικηγόρος της οικογένειας...

    Μαριέττα Γιαννάκου: Αντιπρόεδρος της Κοινοβουλευτικής Συνέλευσης του ΝΑΤΟ

    Η επικεφαλής της Ελληνικής Αντιπροσωπείας, Μαριέττα Γιαννάκου εξελέγη αντιπρόεδρος της Κοινοβουλευτικής Συνέλευσης του ΝΑΤΟ. Πρόκειται για την πρώτη φορά που Έλληνας βουλευτής αναδεικνύεται στο αξίωμα...

    «Πρεμιέρα» αύριο για τις δηλώσεις των υποψηφίων για τις Πανελλαδικές 2021

    Λόγω των έκτακτων συνθηκών που έχουν διαμορφωθεί λόγω της πανδημίας του κορωνοϊού, η υπουργός Παιδείας Νίκη Κεραμέως ανακοίνωσε χθες ότι η διαδικασία των αιτήσεων...

    ΑΛΛΑ ΝΕΑ...

    Έρχεται η ηλεκτρονική κατάθεση πινακίδων -Πώς θα λειτουργεί η πλατφόρμα

    Η ΑΑΔΕ δημοσιοποίησε έναν αναλυτικό οδηγό 7 σημείων για τα τέλη κυκλοφορίας 2021, με τον οποίο δίνονται απαντήσεις σε καίρια ερωτήματα, για τα πρόστιμα,...

    Πότε θα καταβληθεί το επίδομα της έκτακτης ενίσχυσης σε πάνω από 482.000 δικαιούχους – Tι θα ισχύσει για το Δώρο Χριστουγέννων

    Στο πλαίσιο των μέτρων στήριξης που ανακοίνωσαν οι υπουργοί Οικονομικών και Εργασίας, το επίδομα της έκτακτης ενίσχυσης, θα λάβουν οι πλέον αδύναμοι οικονομικά πολίτες,...