Οι 10 Καλύτερες Ιδέες Ντυσίματος Για Να Καλύψετε Το Την Κοιλίτσα!

Το λίπος στην περιοχή της κοιλιάς είναι μια πραγματικότητα που, αν δεν είμαστε γενετικά «ευλογημένες» με μια supermodel σωματική διάπλαση, όλες πρέπει να αντιμετωπίσουμε κάποια στιγμή στη ζωή μας. Για να διορθώσουμε μια όχι και τόσο ευχάριστη εμφάνιση στη συγκεκριμένη περιοχή, μπορούμε να τρώμε σωστά, να ασκούμαστε τακτικά και να ντυνόμαστε με τέτοιο τρόπο ώστε να κρύβουμε τα ελαττώματα του σώματός μας, ενώ ταυτόχρονα να κολακεύουμε τα φυσικά μας χαρίσματα. Τα πρώτα δύο εξαρτώνται σε μεγάλο βαθμό από το αν θέλουμε ή όχι να χάσουμε το επιπλέον βάρος. Αλλά, αν είστε εντάξει με την κατάσταση που βρίσκεστε τώρα, το μόνο που έχετε να κάνετε είναι να ντύνεστε κατάλληλα. Το trick είναι να μάθετε τους πιο ιδανικούς τρόπους ντυσίματος που θα καμουφλάρουν την περιοχή της κοιλιάς. Διαβάστε παρακάτω και σίγουρα θα μάθετε περισσότερα…

Τι ρούχα μπορείτε να φορέσετε για να κρύψετε το πάχος στην κοιλιά:

1. Φορέστε χαλαρά, αλλά όχι πολύ φαρδιά, ενδύματα πάνω από την κοιλιά σας. Θυμηθείτε αυτό: Το μεσαίο τμήμα του σώματος δεν είναι ένα από τα ισχυρότερα σημεία του σώματός σας, γι’αυτό μην το τονίζετε με δερμάτινα ή ελαστικά κομμάτια. Θα τονίσουν κάθε ίντσα του περιττού λίπους της κοιλιάς σας. Ωστόσο, μην το παρακάνετε φορώντας πολύ πολύ φαρδιά κομμάτια ή κομμάτια που στο επίμαχο σημείο έχουν τσέπες ή πτυχώσεις.

2. Μη βάζετε το πουκάμισο μέσα από τη φούστα ή το παντελόνι διότι κάνει πολύ εμφανή την ανύπαρκτη μέση σας. Αντ’αυτού, φορέστε μακριά και άνετα tops πάνω από τη φούστα ή το παντελόνι. Προτιμήστε τις μπλούζες τύπου T-shirt που είναι κατασκευασμένες από μαλακότερα, πιο ευαίσθητα υφάσματα, όπως το μετάξι και ο πολυεστέρας. Δείχνουν λίγο πιο επίσημα από τα κανονικά πουκάμισα αλλά είναι πιο κατάλληλα για την περίπτωση. Συνδυάστε τα με ένα blazer ή μια μακριά ζακέτα.

3. Προτιμήστε κομμάτια με διαφορετικά μήκη για να συγκαλύψετε το λίπος της κοιλιάς. Για παράδειγμα, φορέστε μια μακρύτερη ζακέτα ή jacket πάνω από μια άνετη και ίσια μπλούζα. Αυτό το κόλπο δημιουργεί την ψευδαίσθηση ότι είστε ψηλότερη από ό, τι είστε στην πραγματικότητα και αποσπά την προσοχή των άλλων από την περιοχή της κοιλιάς.

4. Συνδυάστε τα κολάν με φαρδιές μπλούζες, μια και τα συγκεκριμένα είναι ο καλύτερος φίλος των γυναικών που έχουν θεματάκι στην περιοχή που συζητάμε. Σε αντίθεση με τα jeans, τα κολάν προσαρμόζονται άνετα στο μέγεθος της μέσης σας και δεν αφήνουν τα παχουλά σημεία να διογκώνονται πάνω από αυτά. Ο ιδανικός συνδυασμός είναι με μια χαριτωμένη χρωματιστή τουνίκ.

5. Χρησιμοποιήστε αξεσουάρ οπουδήποτε αλλού εκτός από την περιοχή της κοιλιάς. Ο κανόνας είναι να ανακατευθύνετε την προσοχή των άλλων ανθρώπων από τα ελαττωματικά σημεία του σώματός σας. Αυτός είναι και ο λόγος για τον οποίο δεν πρέπει ποτέ να χρησιμοποιείτε αξεσουάρ στο μεσαίο τμήμα τους σώματος. Αποφύγετε ογκώδεις ζώνες και φρου-φρου γύρω από τη μέση. Αντ ‘αυτού, χρησιμοποιήστε βραχιόλια, κολιέ και σκουλαρίκια.

6. Μείνετε μακριά από εφαρμοστά υφάσματα και μη φοράτε ποτέ φορέματα ή topsπου αγκαλιάζουν σφιχτά το σώμα σας. Αντ ‘αυτού, φορέστε σταθερά και δομημένα υφάσματα που πέφτουν κατ’ ευθείαν αντί να κολλάνε στο δέρμα σας.

7. Η επιλογή ενός «μεσαίου» jeans είναι απαραίτητη. Κάνουν την κοιλιά σας να δείχνει πιο επίπεδη διότι εφαρμόζουν άνετα στη μέση. Μη φοράτε ούτε ψηλό-μεσα ούτε χαμηλό-μεσα jeans διότι πιέζουν το λίπος και σας δείχνουν πιο «πλαδαρή».

8. Πείτε ναι στα ασύμμετρα, άνετα tops που δημιουργούν μια μακριά και λεπτότερη σιλουέτα και είναι εξαιρετικά αποτελεσματικά για την κάλυψη των επίμαχων σημείων. Εξίσου καλή δουλειά κάνουν και τα ασύμμετρα πανωφόρια.

9. Προτιμήστε τα πιο σκούρα χρώματα διότι τα λευκά και γενικά τα ανοιχτόχρωμα τονίζουν το πάχος της κοιλιάς. Τείνουν να προσφέρουν καλύτερη «κάλυψη» των σημείων που δεν θέλετε να τραβούν την προσοχή. Χρησιμοποιήστε σκουρόχρωμες κάθετες ρίγες στα tops. Τα έντονα μοτίβα ή τα κραυγαλέα animal prints, στη σημερινή μόδα, δουλεύουν επίσης θαυμάσια επειδή στρέφουν την προσοχή στις λεπτομέρειες των ρούχων και όχι στις ατέλειες που κρύβονται κάτω από αυτά.

10. Επενδύστε στον σχηματισμό του σώματος χρησιμοποιώντας ποδηλατικά σορτς κάτω από τα ρούχα για να ισιώσετε το στομάχι, τους γοφούς και τους μηρούς σας. Τα συγκεκριμένα εξομαλύνουν τις ογκώδεις περιοχές, ανασχηματίζοντας τη σιλουέτα του σώματος.

Extra tip! Προσέξτε ιδιαίτερα την αγορά του σωστού μεγέθους shape wear γιατί είναι κρίσιμο. Χρησιμοποιώντας ένα μικρότερο μέγεθος, θα οδηγηθείτε μόνο σε εξογκώματα και θα αποτύχετε. Επίσης, μπορεί να θέσει σε κίνδυνο την υγεία σας διότι τα πολύ στενά κομμάτια συμπιέζουν τα όργανά σας. Για να αποφύγετε όλα αυτά, προσπαθήστε να πάτε προσωπικά σε κάποιο κατάστημα και να δοκιμάσετε τα μεγέθη. Αν αγοράζετε online, μετρήστε τους γοφούς και τη μέση σας για να πάρετε μια καλή ιδέα για το κατάλληλο μέγεθος.

11. Φορέστε τον σωστό τύπο φορέματος. Τα φορέματα κάτω από το γόνατο επιμηκύνουν το σώμα σας και στην πραγματικότητα σας κάνουν να φαίνεστε πιο λεπτή. Προτιμήστε τα γραμμής Α. Και οι δύο επιλογές καλύπτουν επαρκώς την περιοχή της κοιλιάς και δεν τραβούν την προσοχή.

Αν χρειαστεί να φορέσετε μακρύ φόρεμα για ένα επίσημο γεγονός, προτιμήστε ένα «ντραπέ» στο μεσαίο τμήμα. Τα Kaftans είναι πάντα μια καλή επιλογή. Μπορείτε να χρησιμοποιήσετε φορέματα Kaftan στην παραλία ή να φορέσετε μακριά κομμάτια εμπνευσμένα από τα παραδοσιακά σχέδια του Kaftan. 

Πηγή: likewoman.gr